* الگوي ما در محروميت زدايي، اهل بيت (عليم السلام) مي باشند آنان كه سه روز علي رغم آنكه روزه بوده و گرسنگي برجسم شان غالب شده است ليك افطار خود را به يتيم و فقير و مسكين (سوره انسان) انفاق مي كنند.

* الگوي ما درسازندگي وجود نازنين اميرالمؤمنين (عليه السلام) است كه در سرزمين سوزان حجاز، چاه كند. و به محض رسيدن به آب آنرا وقف مي نمايند.

* الگوي ما در توجه به محرومين؛ فاطمه زهرا (سلام الله عليها ) مي باشد كه باغ فدك را كه در آن دوران كارگاه بزرگ توليد خرما بود به فقرا انفاق كرده و حتي دانه اي را به خانه خود نمي آورند.

* الگوي پيشرفت اسلامي ـ ايراني با تأسي از اهل بيت و فرهنگ ناب آنها تحقق يافتني است. الگويي مبتني بر انفاق با محور واگذاري امور به مردم به جاي آنكه كارها را دولتي و از طريق قرارداد محوري و پولهاي هنگفت به پيمانكار، پيگيري نماييم.

* در بحث بسيج سازندگي، ما به دنبال توسعه اين حوزه هستيم.

* تلاش ما در بسيج سازندگي، استفاده از ظرفيت هاي بي شمار مردمي است. نبايد متكي به بودجه هاي دولتي بود.

* همانطور كه مردم براي برپايي مجلس عزاداري محرم و صفر و ... انفاق مي نمايند و يا خيّريني كه مسجد و حسينيه و مدرسه مي سازند بايد بسيج بتواند در حوزه سازندگي نيز، مردم متدين و خير را پاي كار آورده و براي محروميت زدايي، به روستاهاي محروم گسيل نمايد.

* جهاد سازندگي متأسفانه به خاطر كوته فكري، كج انديشي و رويكردهاي بوروكراتيك در دولت هاي قبلي؛ منحل شد و به تدبير شايسته مقام معظم رهبري (دامت بركاته) بسيج سازندگي تأسيس شد تا كماكان محرومين و رسيدگي و توجه به احوالات مستضعفين، اصلي ترين غايت مطلوب اين نظام مقدس باشد تا رفع محروميت ها و گسترش عدالت در سراسر كشور عزيزمان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :